Kipufogógáz Blog

Mindent a Száguldó Cirkuszról, s ami körülötte van.

Szerzők

Minden napra egy új gép.

2013.02.02. 13:56 graddy

Ahogyan közeledünk az első spanyolországi tesztekhez (február 5-8, Jerez), pár csapat már bemutatta a '13-as szezonra szánt versenygépének béta változatát. De hamarosan a további konstrukciókat is megismerhetjük.

A héten napvilágot látott a:

Mivel a 2012-es szezonhoz képest, szinte semmilyen jelentősebb szabályváltozás nem következett be (technikai aspektusból), ezért első ránézésre nem sokat változtak a versenyautók. Természetesen ez egy hibás kijelentés lenne, hiszen rengetek kisebb módosítás történt a tavalyi autókon, amelyet a "civil" szemnek elég nehéz észrevenni. (Még akkor is, ha a McLaren vagy a Ferrari új kipufogóelrendezéssel és hátsó szárnnyal rukkolt elő.) A legszembeötlőbb változás, hogy néhány csapat optikailag (!) megszabadult, a tavaly sokak unszimpátiáját kiváltó kacsacsőrről.

Jelentősebb változást azonban el sem várhattunk volna, hiszen a szabálykönyv szigorúan köti a csapatok kezeit, valamint a 2014-es idénnyel egy új (turbó)korszak köszönt be a Formula 1-be. Így tehát a gardák a tavalyi, azaz a 2012-es gépeket csiszolták még finomabbra.

Lotus E21

Vodafone McLaren Mercedes MP4-28

Ferrari F138

Force India VJM06

Sauber C32-Ferrai

A bejegyzés trackback címe:

https://kipufogogaz.blog.hu/api/trackback/id/tr475058454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása