A Sauber vezető tervezője, Matt Morris elárult néhány jelentős fejlesztést, amelyetől a sikereket remélik a soron következő szezonban.
A legnagyobb reményt a passzív DRS-rendszerhez fűzi a csapat. Matt Morris a C32 bemutatóján elmondta, hogy "A passzív DRS-rendszer megengedett technológia, így ez egy olyan terület számunkra, ahol a téli tesztek folyamán fejlődést tudunk elérni."
Emellett megemlítette a vadonatúj fékrendszert is, amelyet a tavalyi év alatt fejlesztett ki a gárda.
Az alvázon is módosításokat hajtottak végre, amely rengetek időt vett igénybe, de legalább olyan megoldást találtak, amely nem igényelt kényszerkompromisszumokat a súlycsökkentés és a biztonság között, így az alváz némileg könnyebb lett.
"A kipufogórendszer alapjában véve nem sokban különbözik attól, amivel tavaly fejeztük be a szezont, csupán néhány finomhangolást végeztük a további teljesítménynövekedés érdekében." Árulta el a főtervező.
Végül az oldaldobozok újrarajzolásáról is szót ejtett, amelyek a C31-hez képest közel 50%-kal kisebbek.